· Originální
Internet je velké místo, a zaujmout není jednoduché. I přesto se musíte snažit o to, aby vaše články byly jedinečné. Dosáhnete toho zajímavým stylem psaní, atraktivní úpravou textu a především neokoukanými tématy a neotřelou perspektivou. Můžete klidně psát i o tom, o čem už psal někdo dříve, ale z vašeho pohledu. Příklad? Když píšete o vlivu sociálních sítí na lidský život, tak to místo bezduchého nadávání pojměte jako anketu ve vašem okolí. Tím vystoupíte z davu.
· Stručně
Máte hodně co říci? Nechte si to do hospody. Dobrý článek má mezi 1800 a 2500 znaky, včetně mezer. Delší text čtenáře akorát tak unudí, a nijak ho nenavnadí k tomu, aby se vracel. Pište v krátkých větách. Souvětí přes tři řádky se špatně čtou, a čtenáře spíš odradí. Pokud už váš text opravdu musí být delší, rozdělte ho do odstavců a přidejte podnadpisy. Ty ostatně poslouží i v kratších textech, dodají jím na vizuální přitažlivosti.
· Konzistentně
Jistě, nemusíte psát pořád dokola o tom samém, ale měli byste se držet jednoho nebo dvou témat. Možná máte pocit, že čím více témat, tím více lidí zaujmete, ale opak je pravdou. Pokud je pro čtenáře relevantní jeden článek z pěti, a zbytek ho nezajímá, nejspíš se nevrátí. A vy chcete, aby byla návštěvnost stabilní. Pokud píšete o více tématech, rozdělte je na stránce do skupin, aby vaši čtenáři rychle našli, co chtějí.
· Profesionálně
Nejste si jisti, že sami zvládnete vyprodukovat kvalitní obsah? Využijte služeb copywriterů. SEO agentury zajistí řešení přesně na míru pro vaší firmu, bez starostí a profesionálně. Zadáte téma, a firma už se postará o zbytek. Máte tak zaručeno, že text bude čtivý, k tématu a bez pravopisných chyb. Že je to drahé? Ale vůbec ne. Myslete na všechen čas, který ušetříte, a na peníze, které vám zvýšená čtenost přinese. SEO firma je z hlediska cena-výkon tím nejlepším řešením.